記事一覧

水耕栽培器によるトマトの育成 7日目 Growing tomatoes with hydroponic cultivators Day 7 7/19

トマトの植え替えをした後に、新たに種を蒔きました。
また、サニーレタス、三つ葉の生えてこない場所にトマトの種を蒔きました。
水耕栽培器は、通常モードになりました。
一部の種から根が出てきました。
いくつかの種が発芽しました。

We planted tomatoes and sowed new seeds.
In addition, Sunny lettuce, seeds of tomatoes were planted in places where Mitsuba is not growing.
The hydroponic grower was in normal mode.
Roots came out from some seeds.
Several seeds germinated.

DSCN1045.jpg
DSCN1046.jpg
DSCN1047.jpg
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿

非公開コメント